Grupa / kategorija |
Kućanski aparati |
Naziv proizvoda |
- Parna postaja Philips PSG8xxx i PSG9050 |
Robna marka |
- Philips |
Tip proizvoda (vrsta / broj modela / bar kod / kod serije / br. šasije) |
- PSG8030 | 2421/2422/2423; PSG8040 | 2421/2422/2423; PSG8050 | 2421/2422/2423; PSG8130 | 2421/2422/2423; PSG8140 | 2421/2422/2423; PSG8160 | 2421/2422/2423; PSG9050 | 2421/2422/2423
- kodovi datuma npr. 2421- 21 znači 21 tjedan u 2024.
|
Proizvođač (naziv, adresa) |
- DAP B.V. (Versuni tvrtka) Tussendiepen 4a 9206AD, Drachten, Nizozemska |
Uvoznik (naziv, adresa) |
|
Distributer (naziv, adresa) |
- E plus d.o.o., Gospodarska 16c, Donji Stupnik |
Zemlja podrijetla |
- Indonezija |
Opis nedostatka/rizika |
- Identificiran je problem u proizvodnji pri zavarivanju kotla (bojlera) koji generira paru u parnom sustavu te se uslijed toga kotao (bojler) pri korištenju iznenadno otvorio. |
Obvezne mjere |
|
Dragovoljne mjere |
- Povrat od krajnjih korisnika. |
Informacije za potrošače |
- Ukoliko je potrošač kupio parnu postaju iz navedenih serija proizvodnje, može se registrirati na trenutno je aktivnoj formi opoziva na philips.hr:
https://www.philips.hr/c-e/ho/recall-perfectcare-8000-9000-elite-series
Na ovoj će stranici potrošači dobiti upute o daljnjim koracima, odnosno popravku koji je organiziran kod naših servisnih partnera.
|
Datum objave |
13.11.2024. |
Slike proizvoda(Klik na sliku za veći prikaz) |
|